söndag 12 december 2010

Kool aid och pulsvärmare

Förra helgen fick jag en Blogshock! Jag fick inte upp min blogg, utan ett meddelande: Din blogg har blivit stängd pga spam. (fast det stod på engelska). Jag höll på att bryta ihop. Efter mycket sökande och tragglande läsning så kom det upp en svensk länk. Efter några klick och två dagars spänd och nervös väntan, så var bloggen tillbaka igen. Jag tror inte jag orkat börja om igen. Tydligen finns det bloggförstörare som trycker på anmälknappen för att jäklas.
I dag har jag städat lite bland mina garner. Tänkte slänga en misslyckad svampfärgning. Men tog fram mina Kool Aid färger. Och vips så blev garnerna så här läckra.
Vidare har jag stickat klar en pulsvärmarbeställning. En julklapp till en 17åring,  boende i Stockholm. Ingen jag känner.

3 kommentarer:

  1. Vad smart att färga över. Jag har motsatt problem, en misslyckad Kollaid färgning, kanske jag kan färga om det med syrafärger??
    Fina pulsvärmare :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det fixade till sig med bloggen!
    Assi

    SvaraRadera
  3. Bloggen ska liksom bara fungera, tycker jag. Alltid lär man sig något nytt, kool aid är ett begrepp jag inte hört talas om.

    SvaraRadera