lördag 23 oktober 2010

Hep Stars, Eric Clapton och pelargoner

Jag letade runt bland mina cd-skivor och hittade den här:
 JUL MED HEP STARS!

Undrar om de vill kännas vid den idag?
Låtar som: Pojken som Jultomten glömde. Vilken hemskt sorgsen låt.

Men ni kan aldrig gissa vad jag gjort nu. Jag har julstädat alla köksskåp, både inuti och utanpå. Skedde inte ens föra julen.
Nu har jag slagit dottern Anna, som julpyntar efter Halloween. Men julpyntet får komma efter Lucia någon gång, för oss.

Det här är de sista pelargonerna. Jag tog in krukorna och satte dem i vinterförvaring. Men de blommade fortfarande för fullt.
Det här blev musiken efter Hep Stars. Eric Clapton är bra.

2 kommentarer:

  1. Eric Clapton är riktigt bra. Nu har jag försökt beskriva hur jag stickar mössan. Varsågod!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du är med i min utlottning

    kram skogsflickan

    SvaraRadera