söndag 14 februari 2010

Dala syfestival 2




Mina inköp då. Ja jag kunde hålla mig från att köpa mycket garn.
2 nystan enfärgat opalgarn med väska och måttband till.
4 nystan svartafåret garn för 90 kr som ska bil mössor till min mamma , mig och någon mer.
Knitpro 2 storlekar, måttband som ska sitta fast på stickväskan
kitproo strumpstickor och en kroksticka.
15tal charms, katter, stjärnor och änglar.
Men nu ska jag börja investera i knittproos rundstickningssystem. Jag köpte också en massa charms till maskmarkörer. Jag har lyckats tappa bort en stor säkerhetsnål med ca 20 nygjorda maskmarkörer. De dyker väl upp en dag.
OJ jag glömde. Jag hittade ett mönster som jag ska ha till mitt Vålstedtsgar som jag berättat om tidigare. Jag tänker riva upp den för andra gången. Jag blir inte nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar